Lai iedzīvotājiem paplašinātu pieejamo pakalpojumu klāstu un nodrošinātu ērtāku piekļuvi valsts un pašvaldību pakalpojumiem, no 1. aprīļa darbu sāks Cēsu novada Drabešu pagasta Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC) Amatas apvienības pārvaldē “Ausmas” Drabešu pagastā.
Cēsu novada Drabešu pagasta VPVKAC apmeklētājiem būs pieejams katru darba dienu. Tā darba laiks:
P. 8.00–18.00
O. 8.00–17.00
T. 8.00–17.00
C. 8.00–17.00
Pk. 8.00–13.00
S., Sv. BRĪVS
Pusdienu pārtraukums no pirmdienas līdz ceturtdienai – no plkst. 12.00 līdz 12.30.
Ar Drabešu pagasta VPVKAC konsultantu iespējams sazināties elektroniski, rakstot vēstuli uz e-pasta adresi drabesi@pakalpojumucentri.lv vai zvanot uz tālr. nr. 64212015.
VPVKAC darbojas dažādās Latvijas pašvaldībās atbilstoši vienotiem pakalpojumu sniegšanas principiem.
VPVKAC sniegtie pakalpojumi:
Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā (VPVKAC) būs pieejami attālināti pakalpojumi video režīmā, nodrošinot tiešo saziņu ar valsts institūcijām.
Svarīgi atcerēties!
Dodoties uz Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru, līdzi jāņem personu apliecinošs dokuments – pase vai personas apliecība (eID).
Lai saņemtu e-pakalpojumu, personai nepieciešams autentificēties ar savu internetbanku, ar eID karti (kurā ir aktivizēts e-paraksts) vai elektroniskā paraksta viedkarti.
Projekta īstenotājs ir Viedās administrācijas un reģionālās attīstības ministrija, un tas tiek realizēts Eiropas Savienības Atveseļošanas un noturības mehānisma plāna investīcijas 2.1.2.1.i. ietvaros. Projekta numurs ir 2.1.2.1.i.0/1/23/I/VARAM/011.
Cēsu novada pašvaldībai aktivitāšu īstenošanai piešķirts indikatīvais finansējums 10 285,71 EUR apmērā, no kura 5 950,41 EUR veido Atveseļošanas fonda līdzekļi, 1 249,59 EUR – valsts budžeta finansējums, savukārt pašvaldības līdzfinansējums ir 3 085,71 EUR, tostarp pievienotās vērtības nodoklis (PVN) 535,53 EUR apmērā.