Tulkot

Izmantojiet Google, lai tulkotu vietni. Mēs neuzņemamies atbildību par tulkojuma precizitāti.

Drabešos darbu sāks Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs

Drabešos darbu sāks Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs

Lai iedzīvotājiem paplašinātu pieejamo pakalpojumu klāstu un nodrošinātu ērtāku piekļuvi valsts un pašvaldību pakalpojumiem, no 1. aprīļa darbu sāks Cēsu novada Drabešu pagasta Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC) Amatas apvienības pārvaldē “Ausmas” Drabešu pagastā. 

Cēsu novada Drabešu pagasta VPVKAC apmeklētājiem būs pieejams katru darba dienu. Tā darba laiks: 

P. 8.00–18.00 
O. 8.00–17.00 
T. 8.00–17.00 
C. 8.00–17.00 
Pk. 8.00–13.00 
S., Sv. BRĪVS 
 
Pusdienu pārtraukums no pirmdienas līdz ceturtdienai – no plkst. 12.00 līdz 12.30. 

Ar Drabešu pagasta VPVKAC konsultantu iespējams sazināties elektroniski, rakstot vēstuli uz e-pasta adresi drabesi@pakalpojumucentri.lv vai zvanot uz tālr. nr. 64212015. 

VPVKAC darbojas dažādās Latvijas pašvaldībās atbilstoši vienotiem pakalpojumu sniegšanas principiem. 

VPVKAC sniegtie pakalpojumi: 

  • pakalpojumu pieteikšana klātienē – iespēja klātienē pieteikt Valsts ieņēmumu dienesta (VID), Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras (VSAA) un Lauksaimniecības datu centra (LDC) pakalpojumus, kā arī saņemt savas pašvaldības pakalpojumus; 
  • konsultācijas par e-pakalpojumiem – konsultācijas par deviņu valsts iestāžu e-pakalpojumiem un praktiska palīdzība darbā ar datoru, internetu un eID kartes lasītāju; 
  • informācija un konsultācijas – informācija par tuvāko valsts iestāžu reģionālo struktūrvienību, tās darba laikiem un pieteikšanās kārtību. 

Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā (VPVKAC) būs pieejami attālināti pakalpojumi video režīmā, nodrošinot tiešo saziņu ar valsts institūcijām. 

Svarīgi atcerēties! 

Dodoties uz Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru, līdzi jāņem personu apliecinošs dokuments – pase vai personas apliecība (eID). 

Lai saņemtu e-pakalpojumu, personai nepieciešams autentificēties ar savu internetbanku, ar eID karti (kurā ir aktivizēts e-paraksts) vai elektroniskā paraksta viedkarti. 

Projekta īstenotājs ir Viedās administrācijas un reģionālās attīstības ministrija, un tas tiek realizēts Eiropas Savienības Atveseļošanas un noturības mehānisma plāna investīcijas 2.1.2.1.i. ietvaros. Projekta numurs ir 2.1.2.1.i.0/1/23/I/VARAM/011. 

Cēsu novada pašvaldībai aktivitāšu īstenošanai piešķirts indikatīvais finansējums 10 285,71 EUR apmērā, no kura 5 950,41 EUR veido Atveseļošanas fonda līdzekļi, 1 249,59 EUR – valsts budžeta finansējums, savukārt pašvaldības līdzfinansējums ir 3 085,71 EUR, tostarp pievienotās vērtības nodoklis (PVN) 535,53 EUR apmērā. 

Datums: 2025. gada 31. marts